HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

COPYPASTE?

Copypaste vagy csak szerencsétlen egyezés? Derítsük ki együtt! Az addict blog másolásügyi melléklete.

Friss topikok

2009.12.09. 09:50 reklámbuzi

RTL Klub kontra Gmail

7 komment

2009.11.11. 18:06 reklámbuzi

Üdülési csekk kontra Adidas

 

5 komment

2009.08.27. 12:23 reklámbuzi

Vodafone vs. Savannah College of Art and Design

 

6 komment

2009.08.12. 17:40 reklámbuzi

Sziget reklámok kontra 1 hét

A hasonlóságot Miles vetette fel.

7 komment

2009.07.29. 17:43 reklámbuzi

Wario Land kontra Amstel Pulse

 

4 komment

2009.07.16. 22:05 reklámbuzi

Rexona vs. Vodafone

1 komment

2009.07.06. 14:45 reklámbuzi

McDonald's kontra Tej Terméktanács

5 komment

2009.06.18. 12:00 reklámbuzi

Bounty kontra Szőke ciklon

 

"Hali, nem tudom volt-e már, a bounty aktuálisan futó, amúgy 2007-es (!) szpotjában a lakatlan sziget borul zöldbe a hajótörött szupercsaj arcközeli product emjoymentje nyomán, amihez igen hasonlóan a tikkadt szöcskenyáj főszöcskéjét a hortobágyon meglepő jégbe zárt Soproni Szőke Ciklon varázsol üde mezőt a magyar pusztába. Mindez aktuálisan még egy blokkba is belefért a minap, így nem volt nehéz a copy-paste gyanúnak, hm..., szárba szökkennie" - nathanp levele.

10 komment

2009.06.16. 16:49 reklámbuzi

MOL vs. Lego, stock fotó és a fél világ

9 komment

2009.06.03. 21:29 reklámbuzi

Magyar Kétfarkú Kutya Párt kontra Sport szelet

4 komment

2009.06.01. 19:09 reklámbuzi

Tisztázzunk valamit már az elején!

Sokan felhívták a figyelmemet arra, hogy a blog címe, valamint a belinkelt képek és videók egymás mellé rendezése egyben ítéletalkotásnak is tűnik. Vagyis ha valami ide bekerül, akkor én azzal azt sugallom, hogy az nem is lehet más, mint otromba és pofátlan lopás. Ez valóban nem szerencsés, hiszen én nem vagyok hivatott ennek eldöntésére, pláne nem az érintettek álláspontjának ismerete nélkül. A copypaste bloggal az volt a célom, hogy felhívjam a figyelmet a szerencsétlen egyezésekre, hogy közösen megvitassuk őket, és vagy tisztázzuk, vagy elmeszeljük azok alkotókat.

Ilyen reklámegyezések azóta vannak, mióta a második reklám megszületett. Ezek egymástól függetlenül is megszülethettek, hiszen hasonló briefre sok esetben születik hasonló végeredmény. Persze nem állítom, hogy minden esetben elintézhetjük ennyivel a dolgot, hiszen az ellenkezőjére is láttunk már nem is egy példát. Néha egészen egyértelmű a lopás ténye, ilyenkor bizony kijár a seggberúgás. Én azonban nem akarok elhamarkodottan ítélkezni, és pálcát törni bárki felett, pláne úgy, hogy ez velem is előfordulhat a mindennapi munka során. De talán tanulhatunk egymás hibáiból, és egy jónak tűnő ötlet prezentálása előtt legközelebb futunk majd egy kört az Ads of the World-ön vagy az Advertologon, hátha egy olyan ötlet jutott az eszünkbe, ami már másnak a fejéből is kipattant egyszer. Ezért tettem kérdőjelet a cím után, és ezért írtam át a bemutatkozó szöveget is. Remélem így már tiszta a dolog.

4 komment

2009.06.01. 14:00 reklámbuzi

BBC kontra Google kontra Vodafone

 

20 komment

2009.05.29. 10:05 reklámbuzi

Fundação Mário Penna vs. Cuttie Cut vs. Head&Shoulders

3 komment

2009.05.27. 19:03 reklámbuzi

Molson kontra Soproni kontra Baromfi Terméktanács

Az eredeti:

A Copy-Paste:

A Copy-Copy-Paste:

12 komment

2009.05.26. 18:00 reklámbuzi

Danubius vs. Radio Fresh

Az eredeti:

 

A Copy-Paste:

9 komment

2009.05.11. 22:59 reklámbuzi

Johnson&Johnson vs. T-Mobile/T-Home

Az eredeti:

 

A Copy-Paste:

Szólj hozzá!

2009.04.26. 22:00 reklámbuzi

Hell energiaital vs NHL

Az eredeti:

 

A Copy-Paste:

5 komment

2009.04.26. 10:59 reklámbuzi

Soproni vs. Molson Canadian

Az eredeti:

A Copy-Paste:

12 komment